افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 September , 2025
0
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس:

توسعه خدمات غیرحضوری؛ تسهیل‌گر فرآیندهای بانکی و گامی مهم در افزایش رضایت مشتریان

  • کد خبر : 3020
  • 06 سپتامبر 2025 - 19:31
توسعه خدمات غیرحضوری؛ تسهیل‌گر فرآیندهای بانکی و گامی مهم در افزایش رضایت مشتریان
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس تاکید کرد: "توسعه خدمات غیرحضوری، نقش بسزایی در تسهیل فرآیندهای بانکی ایفا کرده و به عنوان گامی مهم در راستای افزایش رضایت مشتریان محسوب می‌شود."

گیتی امروز_ بهزاد شمس‌الدینی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، با اشاره به حجم قابل توجه مراجعات حضوری شهروندان به شعب بانک، اظهار داشت: مراجعه روزانه تعداد زیادی از هم‌استانی‌های عزیز برای پیگیری امور مختلف به شعب بانک، نشان از اعتماد عمومی و نیاز واقعی جامعه به خدمات قرض‌الحسنه دارد. همکاران ما در استان فارس با تمام توان و با رعایت دقیق اصول مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای، پاسخگوی این مراجعات هستند و آن را فراتر از یک مسئولیت اداری، رسالتی اجتماعی و اخلاقی می‌دانند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با گستردگی شعب و خدمات متنوع، یکی از پرمراجعه‌ترین بانک‌ها در سطح کشور و استان فارس محسوب می‌شود. این حجم بالای مراجعات، الزام به دقت، سرعت و شفافیت در پاسخگویی را برای کارشناسان ما دوچندان کرده است. کارکنان بانک با رویکردی مشتری‌مدارانه، همواره در تلاشند تا درخواست‌ها و نیازهای مردم را با حداکثر دقت و در کمترین زمان ممکن بررسی و پاسخ مناسب ارائه دهند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس با اشاره به توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و تقویت بسترهای الکترونیکی بانک، گفت: با توجه به تحول در نیازهای جامعه و سبک زندگی امروز، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش کرده است با توسعه خدمات غیرحضوری، ضمن تسهیل فرآیندهای بانکی برای مشتریان، گام مؤثری در جهت کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، و ارتقای کیفیت تجربه مشتریان بردارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر، بخش عمده‌ای از خدمات بانک از طریق اپلیکیشن مهریران و کیو بانک، اینترنت‌بانک، همراه‌بانک، کدهای دستوری USSD، دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و پایانه‌های شعب مجازی قابل دریافت است. این خدمات شامل ثبت درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه، مشاهده وضعیت تسهیلات، انتقال وجه، پرداخت اقساط، دریافت صورت‌حساب، خرید شارژ و پرداخت قبوض، افتتاح حساب غیرحضوری و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

شمس‌الدینی با تأکید بر مزایای این خدمات گفت: عدم نیاز به مراجعه حضوری، دسترسی ۲۴ ساعته، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، کاهش ازدحام در شعب، افزایش امنیت و حفظ سلامت افراد، از جمله مهم‌ترین دستاوردهای توسعه این زیرساخت‌هاست که با حمایت مدیران ارشد و همراهی متخصصان فناوری اطلاعات بانک فراهم شده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که زمان، سرمایه‌ای ارزشمند برای خانواده‌ها و کسب‌وکارها محسوب می‌شود، استفاده از خدمات غیرحضوری یک انتخاب هوشمندانه برای بهره‌مندی سریع، آسان و ایمن از خدمات بانکی است.  

 [راهنمای تصویری خدمات و سرویس‌های غیر حضوری بانک (https://www.qmb.ir/R-36ZG2Ut)

 افتتاح حساب آنلاین(برای اولین بار)

 فعال سازی پیامک حساب

 دریافت رمز جدید کارت

 
درخواست وام آنلاین

 
انتقال امتیاز حساب

 
ثبت نام طرح ارکیده

 پرداخت اقساط خود و دیگران

 مشاهده پرونده وام و لیست اقساط

 
خدمات چک (ثبت، تایید، انتقال و…)

 
دریافت نام کاربری یا رمز عبور همراه بانک، کیوبانک و…

 راهنمایی خدمات کیوبانک- تغییر شماره- تعیین رمز اول کارت- امضای دیجیتال- و…

 
محاسبه معدل حساب

 
[ثبت نام طرح نورا]([https://www.qmb.ir/page-Pages/fa/0/form/pId1694](طرح نورا))

ثبت نام طرح سرو

مدیر شعب استان فارس در پایان ضمن دعوت از هم‌استانی‌های عزیز برای استفاده گسترده‌تر از خدمات غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تأکید کرد: امروز بانکداری صرفاً پشت میز شعب نیست؛ بلکه در تلفن همراه، رایانه شخصی و حتی یک کد ساده در دسترس شماست. بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود؛ چه در شعب، چه در فضای دیجیتال.

لینک کوتاه : https://www.gitiemrooz.ir/?p=3020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.